Template: BlueHolic Made by: http://novitalesyani28.blogspot.com/ January, 3rd 2014

girl...!
The Princess

نور فاتحة حسنى سايڠ أيمان !
Welcome to my world!




Contact Me


Contact Me
: Nur Fatihah Husna Zakaria
: ayeitstehahhere
: @ayeitstehahhere
Blog Archieve


UNTUK KAU.

KAWAN???
Aku rasa apa yang aku buat untuk kawan kawan aku, orang yang aku sayang semuanya buang masa aku, buang tenaga aku, buang airmata aku, sia sia. Ingat aku? Masa susah je. Masa senang ingat aku? Tak dah. Sebab apa? Sebab senang. Sebab dah ada kawan sendiri. Masa susah baru ingat aku. Sebab apa? Sebab aku ni cepat kesiankan orang. Bila aku diam, tak bertegur, cakap aku sombong, aku lupa kawan. Aku diam sebab aku nak lari diri dari kawan yang tak reti nak hargai kawan. Jangan tanya ''eh, kau tak sayang aku ke? kau dah tak nak kawan dengan aku ke? Kau itu blabla'' habistu selama ni ni aku stay dekat sini macam bodoh nasihat itu ini, dengar masalah kawan, aku bagi kawan aku happy tu tak sayang ke cane? Bila aku sudah senyap jangan tanya kenapa aku senyap. Terima kasih banyok kawan. Ikhlas dari aku.