Template: BlueHolic Made by: http://novitalesyani28.blogspot.com/ January, 3rd 2014

girl...!
The Princess

نور فاتحة حسنى سايڠ أيمان !
Welcome to my world!




Contact Me


Contact Me
: Nur Fatihah Husna Zakaria
: ayeitstehahhere
: @ayeitstehahhere
Blog Archieve


Give up.

Hey, pandang gambar kat atas. Mehh sini meh sini saya nak bercerita. Shhhh. ''Saya malas dah nak cakap apa-apa sekarang. Malas. Saya ulang balik, malas. Lazy. Nak senyap. Penat oh. Penat tahu dok? Penat dengan dunia, penat dengan semua orang dalam dunia ni. Terlalu penat. Tired of being tired. Penat dengan semuanya. Rasa nak hidup sorang-sorang je dalam dunia ni. Setiap kali saya berangan, mesti saya berangan cuma saya ada dalam dunia ni dan tiada siapa-siapa selain saya. Hahaha, what a happy life. No problems. Dan saya pun tak sakitkan hati orang dan orang pun tak sakitkan hati saya. Huh, itu semua berangan lah bukan realiti. Dunia yang penuh dengan lakonan. Tolong ah, aku takdok siapa-siapa dah nak ngadu sekarang ni selain Allah. Aku rasa sunyi gila, kenapa hahh kebahagiaan datang sekejap je? Kenapa tak selama-lamanya? Kenapa?????? Aku tak rasa semua kawan aku ada dengan aku sekarang. Mana diorang saat aku perlukan dia? Kenapa datang saat aku senang je? Takpelah, sudah biasa kan:) Bila sudah biasa, macam ni ajelah. Senyap. Sebab bukan jenis aku nak bunyi macam-macam. Tak. Aku bukan macam tu, bila aku luah kadang-kadang airmata gok ngalir. Bakpe aku dikurniakan hati lembut gini? Kadang kena pijak, mungkin harini aku menangis, esok aku senyum mula. Haaa, sebok ase tahu dok? *kesat airmataaaa* Bakpe lah aku senang sangat nak nangis? Aku dok mintak pun hati lembut gini, aku dok pernah mintak pun semua tu. :'( Aku rasa nak jadi jahat, aku rasa nak sakitkan hati manusia sekeliling aku, tapi aku dok sampai hati. Seriously, aku dok sampai hati. Tolonglah, jaga hati aku. Jaga sikit pun takpe dah.. Kalau taknak jaga hati aku pun, takpelah. Jagalah sendiri hati mu or. Aku penat doh kawan. Dakpelah, sabar jelah sayang. Allah kan suka orang yang sabar. Nur Fatihah Husna Binti Zakaria takpayahlah sedih-sedih. Mungkin, esok lusa ada pelangi untuk awak? Ada kebahagiaan untuk awak. Siapa tahu? Disebalik dugaan awak terima mungkin terselit kebahagiaan. Inshaallah:)''