Template: BlueHolic Made by: http://novitalesyani28.blogspot.com/ January, 3rd 2014

girl...!
The Princess

نور فاتحة حسنى سايڠ أيمان !
Welcome to my world!




Contact Me


Contact Me
: Nur Fatihah Husna Zakaria
: ayeitstehahhere
: @ayeitstehahhere
Blog Archieve


JANUARY FULL OF SADNESS

I got JANUARY SADNESS. ingatkan bulan January happy. ha ha ha. Kelakar weh. Boleh kira dengan jari berapa kali aku happy dalam bulan ni. Hahahaaa. Aku kalau boleh nok dduk sorang je. Takboh ada siapa2 dgn aku. Entahlah. Aku rasa mmg malas dah nak rapat dgn siapa2, Sedihnya. 20/1, aku rasa serabut sngat. Sebab semua campur aduk belaka mnd aku rasa. Sebok tahu dok? Aku doktau nak xplain gane. Airmata mesti emmm yelah airmata menerangkan segala2nya apabila mulut dan hati tdk dpt bicara.. yahhh. Takpelah. Harini je aku nangis. Hahaha. Olohh bukan sokmo.. dengor lagu english ayt deep2 em sedih lagi. Hm. Dakpelah. Aku mmg malas doh nok ambk berat, malas doh nok wak baik sangat, lembut sngat. Mulai skrg, hati aku keras. Beku. Mmg xdok siapa dah boleh lembutkan hati aku ni skrg. Aku jadi NUR FATIHAH HUSNA yang dulu. Tahun 2007-2012, yang jarang menangis. Seorang gadis hati. batu. Siapa suka/ minat aku, aku benci.. Dulu hidup aku penuh dgn warna warni. bahagia. Skrg? Hahahaha okay. Mungkin dlu sebab aku doktahu apa itu masalah.. bila smakin hari smakin besar aku maka aku tahu apa itu masalah. Hm..... i wish ada bumi sendiri. Cuma aku ada pahtu pokok air terjun ombak burung2. Tenang. Hurm. Alangkah indahnya. Tapi tu smua hanya boleh berlaku dlm mimpi, kekdg dlm mimpi pun belum tentu ia berlaku. Erm :'( And 30/1 is my birthday. Aku tak mengharapkan kejutan, sbb aku tahu, aku mana layak dapat kejutan kan? I know who I am. Wish pun aku dah happy gila. Dont worry. hehe. Aku tak rasa yang aku akan happy masa birthday aku. Kalau tahun lepas, happy sangat2, tapi tahun ni rasa macam sama dgn tahun 2013, takut pulak. Hm. Kalau nak tahu, masa aku sekolah rendah, aku happy sokmo masa birthday aku. Pergi je sekolah, bawah meja aku. Ya rabbi, banyaknya hadiah. Uhuuu terharu gila. Dari darjah 1 hngga darjah 5 tak silap lah, mesti ada hadiah bawah meja. Hahahha serius happy. Sekarang mana sama mcm zaman kanak2 dulu. Zaman tak prnh tahu apa itu sakit hati. Zaman yg tak terasa dgn org sekeliling. Apa diorg nk ckp, ckplah sbb hati masa tu hati batu. Alright. Sampai di sini shj. Bye readers:)