Template: BlueHolic Made by: http://novitalesyani28.blogspot.com/ January, 3rd 2014

girl...!
The Princess

نور فاتحة حسنى سايڠ أيمان !
Welcome to my world!




Contact Me


Contact Me
: Nur Fatihah Husna Zakaria
: ayeitstehahhere
: @ayeitstehahhere
Blog Archieve


Ramadan Al-Mubarak :)

Assalamualaikum w.b.t =) Sekarang dah pukul 6:55 petang. Dalam setengah jam lagi nak masuk waktu berbuka puasa. Yeahh I can't wait heheh, So, saya nak mengucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadan bagi tahun 2015. Semoga ibadah kamu semua dapat diterima oleh Allah SWT.  Hee, wuuu penatnya harini. Dugaan bulan puasa mestilah hm. Sabar je mampu sekrang ni. Kerja kursus geo memang memeningkan kepala! >,< Focus geo je sekarang ni, kerja sekolah yg lain tah mana lah saya tak tahu huhuhuhuhu. Tgh hari tadi pergi cari lembu, urghh kelakar je aku rasa. Julia tu gila. Sepupu aku ayyy ye padan suka je tengok aku berlari sebab lembu., Sebenarnya bukan lembu nak kejar pun, sebab dia kena ikat doh kan. Julia ni kan tnya soalan gila, aku suruh ye ambil gambar dgn lembu, konon2nya aku tengah candid lah masa tu en. Masa tu jugak ye tanya soalan gila ye 'tehah mu rasa lembu ni hidung ye pedih dok sebab kena sumbat nge tali' 'bodo soalan' geram sngt kut td hahaha lepastu ork ye tnya lagi 'ce mu try wat masuk dlm hdung mu tgok pedih dok' alaa ini lagi gila hahhahausjahsjahsjah