Template: BlueHolic Made by: http://novitalesyani28.blogspot.com/ January, 3rd 2014

girl...!
The Princess

نور فاتحة حسنى سايڠ أيمان !
Welcome to my world!




Contact Me


Contact Me
: Nur Fatihah Husna Zakaria
: ayeitstehahhere
: @ayeitstehahhere
Blog Archieve


Kamuu

Sy xthu nk kbo gne prasaan sy skrg ni lps jupa awk dan mse jupa awk.. Happy sngt.. Dokleh nk huraikan sikit ni;((( how happy i am. Tp sy tkut lh happy mse skrg je hm mse akn dtg happy mcm gini dk au.. Awk thu dok, hahaha bkpe sy kbo sy on the way dh g kat awk ho pdhal sy ad rmh lg, sy tkut awk blik mula rmh pstu xjd kita jumpa.. Sy takut awk eh hahaha mmg sy mkir mcm2 lh masa tu. Sy mkir msti eman ambuh jupe dh dokpun eman nk blik klu ye thu ak ad rmh so wk lolok jela on the way dh hahaha pdhal ad kt rmh lg. last2 jupe jgk awk. Mata sy rabun mse nk tgk awk mse tu, hahah yg sy thu tgginyaaa awk!! Sy malu gile kot mase tu tp sy wk derk dlu. Sy debor gile hahaha tkut awk nk mrh se lg, pstu malu lg aduhh campur belaka dh. Oksigen nk wape adok je. Dan sy xthu plk kwn awk keje situ kan sy tkut lh awk mrh.. Sy rse mcm nk blik lalu je mse tu. Sgguhla, sbb tu sy xmbuh mkn. Haha kkg awk kena mapus di kwn awk kan. Klu sy mkn lama plk kite dduk situ jd baik sy xyh orderlah. Dan sy mmg rse berslh laaa mse tu. Haha sapa nk mkn pun xdk mood dh. Sy mkir rse berslh sy lh ke awk huhu. Pstu pns lg kita g jln. Sy rse mcm mnyusahkan awk. Sy tkut awk xsuka dan smuanyalh sy fkir. I am sorry. Sy rse sy bkn yg terbaik utk awk. Srsly.. Hm sy mtk maaf sgt2. Sy ni dhla xcomel, xkaya, pstu pndek je, kurus plok tu hahaha bkpe awk nk gok kt sy? Ke awk terpksa je eh? Ke awk terikat dgn janji awk trhdp sy? Byk sgt sy wk andaian ey cuma sy kbo skit je. Sy sayang awk sgt. Sy xleh byg mcm mne awk prgi dr hdup sy, sy rse sblum tdo sy nngis skmo. Msti sy rndu awk sgt2. Sy skmo fkir klu awk g U jauh2 kkg mcm pahang ke Kl ke hm msti awk jumpe seseorg jauh lbih baikdrpd sy kan? Sy tkut mse tu awk mmg lupa sy. Pstu awk berbelah bahagi, nk sy ke nk dia nk sy ke nk dia.. Last2 awk curang hmm sy takut. Plis awk jgn wk sy gtu. Sy xkn prgi pun kt laki lain sbb sayang sy ke awk tggi. Awk skmo ad mse 2014 lg, mcm mana sy nk lupakan awk klu awk tggl sy nnti. Sy xmbuh org laki lain dan sy mmg xdk lelaki lain pun slain awk. Sy ad awk je. Sgguh sy sayang awk. Sy xrse srabut pun awk kongkong sy, awk kongkong sy psl laki je pun. Mmg ptut awk wk gtu, xkn awk nk lok je sy lepak nge laki lain kn? Eman plis jgn tggl sy. Sy takut. Tolong fhm. Mse sy jupe awk msetu sy tkut awk xleh trima wajah sy yg hngus itu jahahahahahhagaha. Okk.. Awk sy suka gile kt awk eyy awk klako ekpn. Kdg mcm kwn plok bile awk ktuk sy mcm2, skit sy xterasa awk kutuk sy gtu gini. Awklh segala2nya bg sy. Sntiasa ad dgn sy. Awk ibarat kunci kbhgiaan sy lah. Awklh lelaki luor yg paling rpt dgn sy dan adok org lain dh. Awk jaga sy elok2, sy jaga awk elok2. Awk jaga hati awk utk sy dan sy jaga hati sy utk awk. Sy hrp 9thun nnti mnjd realiti dan kenyataan. Msti indah masa tu kan. Sy hrp sgt kita brrdua dk berpisah. Awk kenalah doa atek. Nk sesuatu kena berdoa. Awk sapa sini dh la hahaha sy nkg mayang garib lok eyy. Love you sooo much muah:)